Den pædagogiske diskurs i læreruddannelsen - formål, indhold og undervisningsmetoder. En komparation af læreruddannelserne HSN, Drammen, VIA, Aarhus og HÍ, Reykjavik

Ph.d.-forsvar ved cand. pæd. psyk. Hans Harryson.

Onsdag 27. juni 2018,  kl. 13:00 - 16:00

Sted

Færøernes Universitet, Fróðskaparsetur Føroya, Námsvísindadeildin, Frælsið 20, 100 Tórshavn

Bedømmelsesudvalg:

• Uddannelseschef Elsebeth Jensen, VIA University College
  • Professor Elaine Munthe, Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora, Universitetet i Stavanger
  • Professor Per Fibæk Laursen, Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse (DPU), Aarhus Universitet (formand)

Hovedvejleder

• Professor Jens Rasmussen, DPU, AarhusUniversitet

Forsvaret ledes af rektor Sigurð í Jákupsstovu, Færøernes Universitet, Fróðskaparsetur Føroya.

Der er tale om en dobbeltgrad mellem Færøernes Universitet og Aarhus Universitet.

Afhandlingen ligger til gennemsyn hos DPU, Tuborgvej 164, bygning D, lokale 329, sekretariatet samt Føroya Landsbókasavn, J.C. Svabos gøta 16, Tórshavn.