Kollektiv Akademisk Vejledning

Præsentation af bogen "Kollektiv Akademisk Vejledning. Fra forskning til praksis" ved lektor Helle Merete Nordentoft, udviklingskonsulent Helle Hvass og lektor Kristina Mariager Anderson.

Mandag 28. januar 2019,  kl. 16:00 - 18:00

Lokale D118, DPU, Aarhus Universitet, Tuborgvej 164, 2400 København NV

Oplever du, at det kan være nødvendigt, men også udfordrende at vejlede flere studerende på samme tid?
Reformer i uddannelsesfeltet betyder, at kollektive vejledningsformer er kommet på dagsordenen.
Samtidigt stilles der krav om, at kvaliteten af uddannelse ikke må forringes.
Kollektiv Akademisk Vejledning er et forskningsbaseret bud på, hvordan studerendes forskellighed kan gøres til en styrke og drivkraft i læringsprocessen.
Kom og hør om den nye bog Kollektiv Akademisk Vejledning. Fra forskning til praksis og få smagsprøver på konkrete vejledningsmetoder.

Program:
16.00 – 16.30 Præsentation af Kollektiv Akademisk Vejledning. Fra forskning til praksis

16.30 – 17.30 Introduktion til metoder i Kollektiv Akademisk Vejledning

17.30 – 18.00 Bogreception med vin & snacks.

Pris for deltagelse: 149,- kr., som inkluderer et eksemplar af bogen: Kollektiv Akademisk Vejledning. Fra forskning til praksis

Tilmeld dig senest 28. januar 2019.

TILMELDING