Når entreprenørskabsundervisning bliver obligatorisk

Arrangeret af Universiteternes Innovations- og Entreprenørskabspædagogiske Netværk (UNIEN).

Onsdag 27. juni 2018,  kl. 11:00 - 15:00

Sted

Aarhus Universitet, Jens Chr. Skous Vej 4, bygning 1483, lokale 454, 8000 Aarhus C

Hvis entreprenørskabsundervisning skal spredes til den store gruppe af studerende på de videregående uddannelser, er der sandsynligvis brug for mange flere obligatoriske forløb. Flere af UNIEN-netværkets medlemmer har erfaring med obligatoriske forløb – og nogle af dem vil dele deres erfaringer og evt. forskningsresultater i den forbindelse.

Arrangementet er arrangeret af UNIEN - Universiteternes Innovations- og Entreprenørskabspædagogiske Netværk, der beskæftiger sig med innovation og entreprenørskab i universitetsuddannelser. Netværket har særligt fokus på de pædagogiske og didaktiske dimensioner i arbejdet med innovation og entreprenørskab.

Tilmeldingsfrist: 19. juni 2018

Tilmeld dig