Positiv Psykologi 2017. State of the art - og vigtige udfordringer

Mød Martin Seligman på DPU.

Mandag 23. januar 2017,  kl. 15:30 - 17:30

Festsalen og Aulaen, DPU, Aarhus Universitet, Tuborgvej 164, 2400 København NV

Som (med-)grundlægger af det videnskabelige fagområde Positiv Psykologi vil Martin Seligman denne dag sammenfatte de vigtigste videnskabelige bidrag fra den positive psykologi frem til i dag – og skitsere muligheder og faldgruber. Efter foredraget vil der være en Q & A -session, modereret af lektor Hans Henrik Knoop.

For tidligere og nuværende masterstuderende i positiv psykologi – såvel som for dig, der måtte være interesseret i at påbegynde en sådan uddannelse – vil der efterfølgende være et aftenarrangement med spisning og faciliterede aktiviteter ved lektor Ib Ravn, studiekoordinator Nina Tange og lektor Frans Ørsted Andersen.

Pris og tilmelding

Begrænset deltagerantal efter først til mølle-princippet.

• 600 kr. inkl. moms pr. deltager for foredrag samt Q&A
  • 200 kr. inkl. moms pr. deltager i efterfølgende networking og faciliterede aktiviteter med tapas

Tilmelding for deltagere her

• Særpris for AU-studerende med studienummer og ansatte med AU-ID: 350 kr

Tilmelding for studerende med aktivt AU-studienummer eller medarbejdere med AU-ID)

Deltagelse via videostreaming i Aarhus

Det er muligt at se forelæsningen fra Aarhus via streaming forbindelse på AIAS Aarhus Institute of Advanced Studies

• Sted: AIAS, Høegh-Guldbergs Gade 6B, 8000 Aarhus C.
  • Pris: 350,- kr. inkl. moms.

Tilmelding til deltagelse via streaming fra Aarhus