Tværgående strategiske midler til undersøgelse af kvaliteten i ph.d.-vejledningen på AU

Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier skal sammen med Center for Uddannelse og Læring på BSS undersøge kvaliteten i ph.d.-vejledningen på Aarhus Universitets fire hovedområder.

Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier på Arts har sammen med Center for Uddannelse og Læring på Business and Social Sciences på Aarhus Universitet fået bevilget 800.000 kr. fra universitetsledelsens tværgående strategiske midler til udarbejdelse af undersøgelse om kvalitet i ph.d.-vejledningen på Aarhus Universitets fire hovedområder.

Undersøgelsen igangsættes i efteråret 2012 og afsluttes med en rapport ultimo 2013.

Kontaktperson på Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier:

Lektor Gitte Wichmann-Hansen gwhansen@tdm.au.dk