Sofie Raun - Ny afdelingskoordinator ved Arkæologi og Kulturarvsstudier samt Antropologi

Sofie tiltrådte stillingen som afdelingskoordinator d. 1. december 2020.

Den 1. december sidste år tiltrådte Sofie Raun som afdelingskoordinator ved Antropologi samt Arkæologi og Kulturarvsstudier. Sofie afløste Annika Pohl Harrisson, der er gået videre til en post doc-ansættelse ved Antropologi.

Sofie skal som afdelingskoordinator understøtte de to afdelingsledere på Moesgaard i løsningen af deres opgaver. Sofie nåede ganske kortvarigt inden hjemsendelsen at blive introduceret til medarbejderne og de fysiske rammer på Moesgård. Siden da har hun arbejdet intensivt på at lære afdelingerne at kende fra sit skrivebord derhjemme.

Sofie er uddannet cand.soc. i Uddannelsesvidenskab fra Aarhus Universitet og har erfaring med ledelsesbetjening fra private virksomheder og offentlige organisationer. Senest har Sofie været afdelingskonsulent for Nordisk og Lingvistik under Institut for Kommunikation og Kultur. Sofie har derfor allerede konkret erfaring med kvalitetssikring af uddannelser, planlægning og koordinering af undervisning og eksamen, uddannelsesevalueringer, afvikling af arrangementer m.m. i AU-regi.

Vi glæder os til at trække på Sofies erfaringer og har fortrøstning til, at hun med sine kompetencer og konkrete erfaringer hurtigt vil finde sig til rette i stillingen, også i denne særlige situation under hjemsendelsen.

Kontakt:

Sofie Raun