Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Lodberg, P., Gammeltoft-Hansen, H. (red.), Ingesman, P. (red.) & Stenbæk, J. (red.) (2002). Folkekirken som nationalkirke. I Kirkeretsantologi 2002 (s. 201-213). Det Teologiske Fakultet.
Kjær, B., Mikkelsen, P. & Malmgreen, M. (2002). Forebyggelse og integration: børn med særlige behov. I Pædagogik og politik i kommunerne: Socialministeriets evaluering af formålsbestemmelsen om dagtilbud til børn i Lov om social service (s. 77-106). CASA, Højvangseminariet og RUC.
Iversen, S., Jørgensen, H. & Nielsen, H. S. (2002). Forord. I S. Iversen, H. Skov Nielsen & H. Jørgensen (red.), Om som om. Realisme i teori og nyere kunst (s. 7-9). Akademisk Forlag.