Ny forskningsrapport om det nationale projekt om it i gymnasiet

Den afsluttende rapport for forskningsprojektet ”Undervisningsorganisering, -former og -medier - på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser 2011-2012” er nu publiceret.

Den afsluttende forskningsrapport for forskningsprojektet ”Undervisningsorganisering, -former og -medier - på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser 2011-2012” er nu publiceret.

Om projektet
Formålet med projektet 'Undervisningsorganisering, -former og -medier - på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser' er at bidrage til den didaktiske udvikling på de gymnasiale uddannelser.

I de to første år af det i alt fireårige projektforløb har forskerne fået svar på en spørgeskemaundersøgelse fra knap 1400 elever og 180 lærere. Derudover har forskningsgruppen interviewet lærere og elever på de godt 30 deltagende skoler i de to første projektperioder.