Kultur i velfærden

Kunst og kultur kan bane vejen for at løfte borgernes mentale sundhed og trivsel. Aarhus Kommune vil lægge fra kaj med et eksempel på, hvordan anvendelsen af kunst og kultur spiller ind velfærden. Hør Per Holm fra Aarhus Musikskole fortælle om Neurorehabilitering via musik, rytme og bevægelse. Et samarbejde mellem Aarhus Musikskole og Aarhus Neurocenter, der sammen afprøver Ronnie Gardiner-metoden som en ny tilgang til rehabilitering såvel som et nyt praksisfelt for musikere. Vi ser frem til at starte dialogen om kultur i velfærd og dele erfaringer på tværs af kommuner.

Oplysninger om arrangementet

Tirsdag 20. april 2021,  kl. 09:30 - 11:00