Faglig elevsubjektivering – om at blive til i skolelivets fællesskaber, når læringsmål er til stede
Ph.d.-forsvar ved cand.pæd. i pædagogisk psykologi Merete Munkholm.
Oplysninger om arrangementet
Tidspunkt
Sted
VIRTUELT
Bedømmelsesudvalg:
- Professor Turid Skarre Aasebø, Institutt for Pedagogikk, Universitetet i Agder
- Lektor Bjørn Hamre, Institut for Kommunikation, Københavns Universitet
- Lektor Iram Khawaja, DPU, Aarhus Universitet (formand)
Hovedvejleder:
- Lektor Jette Kofoed, DPU, Aarhus Universitet
Forsvaret ledes af lektor Karen Valentin, DPU, Aarhus Universitet.
Afhandlingen kan læses i en digital version inden forsvaret. Interesserede bedes kontakte Merete Munkholm på merm@via.dk senest den 23. november 2020 kl. 12.
TILMELDING
De tilmeldte får oplyst et link til den virtuelle platform.