Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Allentoft, M. E., Sikora, M., Fischer, A., Sjögren, K. G., Ingason, A., Macleod, R., Rosengren, A., Schulz Paulsson, B., Jørkov, M. L. S., Novosolov, M., Stenderup, J., Price, T. D., Fischer Mortensen, M., Nielsen, A. B., Ulfeldt Hede, M., Sørensen, L., Nielsen, P. O., Rasmussen, P., Jensen, T. Z. T. ... Willerslev, E. (2024). 100 ancient genomes show repeated population turnovers in Neolithic Denmark. Nature, 625(7994), 329-337. https://doi.org/10.1038/s41586-023-06862-3
Knudsen, L. E. D. & Sattrup, L. (2024). Æstetisk dannelse. I O. Løw & E. Jensen (red.), Om dannelse: I skole og læreruddannelse (s. 149-164). Akademisk Forlag.
Staunæs, D., Hvenegård-Lassen, K. & Bissenbakker, M. (2024). Affekt. I D. Staunæs, K. Brøgger & K. Hvenegård-Lassen (red.), Performative vendinger: Introduktion til nyere feministisk teori (s. 161-176). Nyt fra Samfundsvidenskaberne.