Møde om FKK ansøgninger (the meeting will be held in English)

Forskningsprogrammerne den antikke verden, interdisciplinær religionsforskning og kristendom og teologi i kultur og samfund inviterer til møde med rådsmedlem i FKK Troels Engberg-Pedersen

Torsdag 4. april 2013,  kl. 11:30 - 13:00

Aarhus Universitet, Nobelparken, bygning 1453, lokale 415

Troels Engberg-Pedersen

Der er stor interesse for ansøgninger til FKK fra instituttets og forskningsprogrammernes side. Ikke mindst peger såvel universitetet som FKK på, at der er et forbedringspotentiale med hensyn til ansøgningerne.

Vi har derfor inviteret professor Troels Engberg-Pedersen til at redegøre for FKKs virkemidler og generelle udfordringer ved udarbejdelse af ansøgninger til rådet. Herefter er der mulighed for at diskutere og drøfte de udfordringer og muligheder, der er forbundet med at ansøge FKK om forskningsmidler.

Mødet er åbent for alle, men retter sig i særlig grad mod at imødekomme de problemstillinger, der knytter sig til udarbejdelse af ansøgninger om støtte til projekter inden for teologi, religionsvidenskab og klassiske studier.