Ph.d. - forsvar

Med henblik på erhvervelse af ph.d.-graden forsvarer cand.mag. Poul Baltzer Heide sin afhandling: Kommunikation, bebyggelser og samfund.

Torsdag 28. juni 2012,  kl. 13:00 - 16:00

Aarhus Universitet, Moesgård allé 20, Foredragssalen bygning 4205, lokale 136

Kommunikation, bebyggelser og samfund - Sociale dimensioner i norrøne samfund i Nordatlanten i vikingetid og tidlig middelalder (ca. 800-1200).

Forsvaret finder sted torsdag den 28. juni 2012 kl. 13.00 ved Aarhus Universitet, Institut for Kultur og Samfund, Moesgård allé 20, Foredragssalen bygning 4205, lokale 136, Højbjerg.

Bedømmelsesudvalg:

• Lektor Mette Svart Kristiansen (formand) Aarhus Universitet, Institut for Kultur og Samfund, Middelalder- og Renæssancearkæologi
  • Professor Orri Vesteinsson, University of Iceland, Department of Archaeology
  • Seniorforsker Jette Arneborg, Nationalmuseet - Middelalder og Renæssance

Hovedvejleder:

Professor Else Roesdahl, Aarhus Universitet, Institut for Kultur og Samfund, Middelalder- og Renæssancearkæologi

Forsvaret ledes af lektor og ph.d.- programleder Nina Javette Koefoed, Aarhus Universitet, Institut for Kultur og Samfund

Afhandlingen ligger til gennemsyn på institutsekretariatet, Aarhus Universitet, Institut for Kultur og Samfund, Moesgård Allé 20, Højbjerg.