Ph.d.forsvar: Morten Larsen

Klosterkultur mellem ideal og realitet. Arkæologiske studier af Danmarks middelalderlige tiggerklostre

Onsdag 6. maj 2015,  kl. 14:00 - 17:00

Aarhus Universitet, bygning 4206, lokale 139, foredragssalen

Med henblik på opnåelse af ph.d.-graden forsvarer cand. mag. Morten Larsen sin afhandling:

Forsvaret er offentligt og finder sted på Institut for Kultur og Samfund, foredragssalen på Moesgård, bygning 4206, lokale 139, d. 6. maj 2015 kl. 14.00.

Bedømmelsesudvalg:

• Lektor i Middelalder- og Renæssancearkæologi, Rainer Atzbach, Aarhus Universitet (formand)
  • Førsteamanuensis Alf Tore Hommedal, Universitetet i Bergen
  • Forsknings- og samlingschef, Michael Andersen, Nationalmuseet, København

Vejledere:

• Lektor emeritus i Middelalder- og Renæssancearkæologi, Hans Krongaard Kristensen, Aarhus Universitet (hovedvejleder)
  • Professor i Kirkehistorie, Per Ingesman, Aarhus Universitet

Afhandlingen er tilgængelig for gennemsyn på Moesgårdsekretariatet, Institut for Kultur og Samfund hos Inger Sørensen, bygning 4235 lokale122