RETHINKIMPACTS 2017: Informationsmøde på ARTS

Aarhus skal være kulturby i 2017. Aarhus Universitet er involveret i projektet som en partner, der leverer forskning, evaluering, konferencer, studenterinvolvering og nye undervisningstiltag. Kom og hør om rammerne, forskningstemaerne m.m.

Oplysninger om arrangementet

Tirsdag 29. oktober 2013,  kl. 11:00 - 12:30

Nobel Parken, Jens Chr. Skousvej 2, bygning 1486/316

Arrangør

Carsten Stage, Louise Fabian, Henrik Bødker, Anne Marit Waade, Louise Ejgod og Britta Timm Knudsen

Kulturby 2017

Se hjemmesiden

RethinkIMPACTS 2017
RethinkIMPACTS 2017 vil være en enestående mulighed for at på eksperimenteret med forskningsmetoderne ude i felten, møde forskere fra andre fag, involvere sig med byens og regionens ildsjæle og aktører, tænke Aarhus og regionen ind i en større europæisk ramme, og se det, der sker i Aarhus, i det perspektiv, få indflydelse på sin by og lære den at kende. Alt dette kan ske fra nu og frem til slutningen af 2017.

Det er rammerne!

Vil du være med til at fylde kritisk indhold på denne alliance: Aarhus 2017 og AU?

Så kom og hør om rammerne, forskningstemaerne, fristen for ansøgning om såsædsmidler m.m.

Tid og sted
Infomøde på ARTS tirsdag d. 29.10 kl. 11-12.30 i Nobel Parken, Jens Chr. Skousvej 2, bygning 1486/316 (3. sals mødelokale).

Tilmeld dig her senest d. 28.10

Arrangører