RethinkIMPACTS2017 inviterer til KULTURBY-AKADEMI

Aarhus Universitet inviterer, i samarbejde med Aarhus 2017, forskere og undervisere ved Aarhus Universitet til at deltage i tre workshops i efteråret 2013, der har til formål at inspirere til og udvikle kulturby-relaterede forskningsprojekter og kompetencer.

Torsdag 31. oktober 2013,  kl. 14:00 - 17:00

Sted

Frokoststuen, Nygaard-bygningen - Bygnings nr.: 5335, lokal nr.: 227, Finlandsgade 23-25, 8200 Aarhus N

Cultural Transformations

WORKSHOP 1:
"Festivalforskning - fra Roskilde til North Side og sportsevents"
Hvordan kan festivalernes flygtige karakter danne udgangspunkt for praksisbaseret forskning og undervisning?"

Inspirationsoplæg:
John Fogde, talsmand/booker på North Side: "North Side": musikbegivenhed, publikum og sociale medier.
Kristine Munkgård Pedersen, CBS/RUC: Roskilde festival forskning: Flygtige forbindelser og midlertidige mobiliseringer - om kulturel produktion på Roskilde Festival.
Rune Veersaway, ph.d., IÆK: Crowd experiences at sporting events - Are they watching the game at all?

TILMELDING: Senest 24. oktober til Thilde Nyborg - thilde.nyborg@gmail.com

Om RethinkIMPACTS2017
Ansvarlig arrangør og initiativtager: Forskningsprogrammet Cultural Transformations
Kontaktperson: Anne Marit Waade, amwaade@hum.aju.dk