Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Wilken, L. (2012). Pierre Bourdieu/ Praksis, uddannelse og symbolsk vold. I M. H. Jacobsen & A. Petersen (red.), Samfundsteori & Samtidsdiagnose: En introduktion til sytten nyere samfundstænkere for det pædagogiske felt (1 udg., s. 57-71). Forlaget Unge Pædagoger.
Wilken, L. (2012). Mælk i Europa. I L. Holm & S. T. Kristensen (red.), Mad, Mennesker og Måltider: Samfundsvidenskabelige perspektiver (2 udg., s. 195-210). Munksgaard .
Wilken, L. (2019). Symbolsk vold: tænker mænd mest? I M. Bille, A. Engberg-Pedersen & K. Gram-Skjoldager (red.), Verden ifølge humaniora: 40 banebrydende begreber der former vores virkelighed (s. 126-133). Aarhus Universitetsforlag.