Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Jensen, N. R. (2015). Udsathed og social arv. I T. Erlandsen, N. R. Jensen, S. Langager & K. E. Petersen (red.), Udsatte børn og unge: en grundbog (1. udg., s. 71-81). Hans Reitzels Forlag.
Petersen, K. E. (2015). Udsatte børn i vuggestue og børnehave. I T. Erlandsen, N. R. Jensen, S. Langager & K. E. Petersen (red.), Udsatte børn og unge: en grundbog (1. udg., s. 246-258). Hans Reitzels Forlag.
Ladefoged, L. (2015). Udsatte børn og unge i familiepleje. I T. Erlandsen, N. R. Jensen, S. Langager & K. E. Petersen (red.), Udsatte børn og unge: en grundbog (1. udg., s. 295-306). Hans Reitzels Forlag.
Tarp, S. (2015). Una base de datos – diez diccionarios distintos. I L. Ruiz Miyares, M. R. Álvarez Silva, A. Muñoz Alvarado, Y. Pérez Joa & D. Jackson Rodríquez (red.), Comunicación Social: Retos y Perspectivas (Bind 1, s. 273-277). Centro de Lingüística Aplicada.