Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Winther, I. W., Gulløv, E. & Palludan, C. (2015). Introduction. I I. Wentzel-Winther, C. Palludan, E. Gulløv & M. M. Rehder (red.), Siblings: Practical and Sensitive Relations Danish School of Education, Aarhus University.
Larsen, K. B. & Engberg-Pedersen, T. (2015). Introduktion. I K. B. Larsen & T. Engberg-Pedersen (red.), Paulusevangeliet: Nye perspektiver på Romerbrevet (s. 9-38). Forlaget Anis.
Breuning-Madsen, H., Holst, M. K., Rasmussen, M., Elberling, B. & Borggaard, O. (2015). Iron pan formation in burial mounds. I M. K. Holst & M. Rasmussen (red.), Skelhøj and the Bronze Age Barrows of Southern Scandinavia : Vol. 2: Barrow building and barrow assemblies (s. 193-210). Jysk Arkæologisk Selskab.
Holst, M. K. & Breuning-Madsen, H. (2015). Iron pans - preservation and significance: Introduction. I M. K. Holst & M. Rasmussen (red.), Skelhøj and the Bronze Age Barrows of Southern Scandinavia Vol. 2: Barrow building and barrow assemblies (s. 175-192). Jysk Arkæologisk Selskab.