Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Sippola, E. (2013). Ternate Chabacano. I S. M. Michaelis, P. Maurer, M. Haspelmath & M. Huber (red.), The Survey of Pidgin and Creole Languages, Volume II: Portuguese-based, Spanish-based, and French-based Languages. (Bind II, s. 143-149). Oxford University Press. http://apics-online.info/
Frandsen, H. V. (2013). Texte, réconciliation et exil. Lévinas et Ricoeur. I J. Ferrari, R. Formisano & M. Malaguti (red.), L'action. Penser la vie, "agir" la pensée.: Actes du XXXIII congrès International de l'Association des Sociétés de Philosophie de Langue Francaise (ASPLF) Vrin.
Holst, M. K. & Rasmussen, M. (2013). The central burial. I M. K. Holst & M. Rasmussen (red.), Skelhøj and the Bronze Age Barrows of Southern Scandinavia: Vol. I. The Bronze Age barrow tradition and the excavation of Skelhøj (s. 265-276). Jysk Arkæologisk Selskab.
Holst, M. K. (2013). The constructional elements. I M. K. Holst & M. Rasmussen (red.), Skelhøj and the Bronze Age Barrows of Southern Scandinavia: Vol. I. The Bronze Age barrow tradition and the excavation of Skelhøj (s. 277-340). Jysk Arkæologisk Selskab.
Jensen, P. & Holst, M. K. (2013). The Construction of Skelhøj: The kerb. I M. K. Holst & M. Rasmussen (red.), Skelhøj and the Bronze Age Barrows of Southern Scandinavia: The Bronze Age barrow tradition and the excavation of Skelhøj (Bind 1, s. 341-358). Jysk Arkæologisk Selskab.