Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Holm, C. & Thingholm, H. B. (2017). Indledning. I C. Holm & H. Balsby Thingholm (red.), Evidens og dømmekraft: når evidens møder den pædagogiske praksis (s. 5-11). Dafolo.
Rømer, T. A., Tanggaard, L. & Brinkmann, S. (2017). Indledning. I T. A. Rømer, L. Tanggaard & S. Brinkmann (red.), Uren pædagogik 3 (s. 8-21). Klim.
Jensen, K. & Thelle, M. (2017). Indledning. I K. Andersen, K. Jensen & M. Thelle (red.), Forbrugets Kulturhistorie: Butik, by og forbrugere efter 1660 (s. 9-26). Aarhus Universitetsforlag.
Andersen, F. & Ladegaard, J. (2017). Indledning. I F. Andersen & J. Ladegaard (red.), Kampen om de danske slaver: Aktuelle perspektiver på kolonihistorien (s. 8-27). Aarhus Universitetsforlag.