Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Mathiasen Stopa, S. E. & Dreyer, R. H. C. (2024). Forord. I S. Emilie Mathiasen Stopa & R. H.C. Dreyer (red.), Med nåden i favn: Dåbens teologiske baggrund og betydning (s. 7-14). Forlaget Fønix.
Tække, J. & Paulsen, M. (2024). Forord. I J. Tække & M. Paulsen (red.), Antropocæn: Menneske, samfund og dannelse I en ny tidsalder (s. 5-7). Unge Pædagoger.
Petersen, K. E. (2024). Forord og indledning. I Fritids- og ungdomspædagogik : En grundbog i fritids- og ungdomspædagogisk arbejde med større børn og unge (s. 12-26). Ungdomsringen.
Læssøe, J. (2024). Fra bæredygtighed til dannelse. I J. Schønau & M. H. Richter (red.), På gyngende grund: bæredygtig dannelse i et højskoleperspektiv (s. 123-133). Forlaget Højskolerne.