Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Thomsen, K. D. (2017). Mørtelstudier i Gerasa. I A. Lichtenberger & R. Raja (red.), Gerasa/Jerash: Fra den Urbane Periferi (s. 83-87). Fællestrykkeriet SUN Aarhus Universitet.
Fingerhut, J. & Heimann, K. (2017). Movies and the Mind: On Our Filmic Body. I C. Durt, T. Fuchs & C. Tewes (red.), Embodiment, Enaction, and Culture: Investigating the Constitution of the Shared World (s. 353-377). MIT Press.
Holm, B. K. (2017). Munk, Kaj. I T. Wengert, M. A. Granquist, M. J. Haemig, R. Kolb, M. C. Mattes & J. Strom (red.), Dictionary of Luther and the Lutheran Tradition (s. 522). Baker Academic.
Bugge, P. (2017). Murens fald: 1989. I M. Fink-Jensen & B. Nygaard (red.), 50 begivenheder: Højdepunkter i verdenshistorien (s. 280-285). Aarhus Universitetsforlag.
Holgersen, S.-E. (2017). Music teacher identity and professionalism. I S. Graabræk Nielsen & Ø. Varkøy (red.), Utdanningsforskning i musikk: didaktiske, sosiologiske og filosofiske perspektiver (s. 27-36). Norges musikkhøgskole. /Norwegian Academy of Music.
Frørup, A. K. (2017). Myndighed og dokumentation. I T. Erlandsen & K. E. Petersen (red.), Pædagogen som myndighedsperson: en grundbog (s. 175-190). Samfundslitteratur.