Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Holm, B. K. (2017). Munk, Kaj. I T. Wengert, M. A. Granquist, M. J. Haemig, R. Kolb, M. C. Mattes & J. Strom (red.), Dictionary of Luther and the Lutheran Tradition (s. 522). Baker Academic.
Bugge, P. (2017). Murens fald: 1989. I M. Fink-Jensen & B. Nygaard (red.), 50 begivenheder: Højdepunkter i verdenshistorien (s. 280-285). Aarhus Universitetsforlag.
Holgersen, S.-E. (2017). Music teacher identity and professionalism. I S. Graabræk Nielsen & Ø. Varkøy (red.), Utdanningsforskning i musikk: didaktiske, sosiologiske og filosofiske perspektiver (s. 27-36). Norges musikkhøgskole. /Norwegian Academy of Music.
Frørup, A. K. (2017). Myndighed og dokumentation. I T. Erlandsen & K. E. Petersen (red.), Pædagogen som myndighedsperson: en grundbog (s. 175-190). Samfundslitteratur.
Iversen, S. (2017). Narrative. I M. Rosendahl Thomsen, L. H. Kjældgaard, L. Møller, D. Ringgaard, L. M. Rôsing & P. Simonsen (red.), Literature: An Introduction to Theory and Analysis (s. 43-53). Bloomsbury Academic.