Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Kazakov, V. (2024). Russia. I J. Grix, P. M. Brannagan & B. Houlihan (red.), Comparative Elite Sport Development: Systems, Structures and Public Policy: Second Edition (2 udg., s. 210-223). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781003213529-15
Have, I. (2024). Rutiner skaber rytme og ro. I B. Lange & M. Pade (red.), Hvor tanken sættes fri: San Cataldo på Amalfikysten (s. 33-39). Lindhardt & Ringhof.
Kousholt, D. (2024). Samarbejde med forældre om børns sociale skoleliv. I K. Bagge Kousholt & T. L. Mardahl-Hansen (red.), Læreren som udforskende praktiker: Pædagogisk- psykologiske perspektiver på det lærerfaglige arbejde (s. 226-261). Hans Reitzels Forlag.