Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Bramming, P., Gudmand-Høyer, M. T., Kärreman, D., Levay, C., Pedersen, M., Raffnsøe, S., Rennstam, J., Spicer, A. & Spoelstra, S. (2011). Roundtable: Management of self-management. Ephemera Journal, 11(2), 212-224.
Poulsen, B. (2011). Rungholt. I I. Adriansen, E. Dam-Jensen & L. S. Madsen (red.), Sønderjylland A-Å (s. 315-315). Historisk Samfund for Sønderjylland.
Widell, P. (2011). Sagprosatekstens fremstillingsformer og genrer: Seks teser. I T. Arboe & I. S. Hansen (red.), Jysk, ømål, rigsdansk mv. : Studier i dansk sprog med sideblik til nordisk og tysk - Festskrift til Viggo Sørensen og Ove Rasmussen (s. 361-386). Peter Skautrup Centret for Jysk Dialektforskning.
Morin, A. (2011). Samarbejde om inklusion. I C. Højholt (red.), Børn i vanskeligheder: samarbejde på tværs (1 udg., s. 57-76). Dansk Psykologisk Forlag.