Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Moos, L., Hansen, B., Björk, G. & Johansson, O. (2013). Leadership for democracy. I L. Moos (red.), Transnational influences on values and practices in Nordic educational leadership: is there a Nordic model? (s. 113-132). Springer Science+Business Media.
Knudsen, H. & Thygesen, N. T. (2013). Ledelse af værdier. I P. Helth (red.), Lederskabelse: det personlige lederskab (3. udg., s. 79-96). Samfundslitteratur.
Nielsen, S. (2013). Legal English. I T. Riis & J. Trzaskowski (red.), Skriftlig jura - den juridiske fremstilling (s. 551-569). Ex Tuto Publishing.
Broström, S. (2013). Leg og læring. I S. Broström & T. Ankerstjerne (red.), Håndbog til pædagoguddannelsen: ti perspektiver på pædagogik (1 udg., s. 223-234). Hans Reitzels Forlag.
Tarp, S. (2013). Lexicographic functions. I R. H. Gouws, U. Heid, W. Schweickard & H. E. Wiegand (red.), Dictionaries. An International Encyclopedia of Lexicography: Supplementary volume: Recent Developments with Special Focus on Computational Lexicography (Bind 5.4, s. 460-468). De Gruyter.