Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Raskin, R. (2017). On conflict in short film storytelling. I P. Hesselberth & M. Poulaki (red.), Compact Cinematics: The Moving Image in the Age of Bit-Sized Media (s. 28-35). Bloomsbury Academic.
Kauffmann, O., Wiberg, M. & Winch, C. (2017). On learning (how) to learn. I A. Q. & M. Wiberg (red.), Dealing with conceptualisations of learning : learning between means and aims in theory and practice (s. 25-36). Brill | Sense.
Kristensen, J. E. (2017). Oplysning. I P. Østergaard Andersen & T. Ellegaard (red.), Klassisk og moderne pædagogisk teori (3.udgave udg., s. 859-867). Hans Reitzels Forlag.
Kristensen, J. E. & Markussen, I. (2017). Oplysning og nyttige kundskaber. I O. Korsgaard, J. E. Kristensen & H. Siggaard Jensen (red.), Pædagogikkens idehistorie (s. 121-162). Aarhus Universitetsforlag.
Ladegaard, J. & Smed, S. J. (2017). Oplyst slaveri? I F. Andersen & J. Ladegaard (red.), Kampen om de danske slaver: Aktuelle perspektiver på kolonihistorien (s. 113-131). Aarhus Universitetsforlag.