Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Kemp, P. (2013). Éduquer dans un monde dangereux. I A. Fagot-Largeault & B. Saint-Sernin (red.), La philosophie et l'état du monde = Philosophy and the state of the world: Entretiens de l'Institut international de philosophie, Congrès de Paris 2010 (s. 233-243). Vrin.
Andersen, S. (2013). Efterskrift. I D. Bugge, M. Nonboe, C. R. Søndergaard & P. A. Sørensen (red.), K.E. Løgstrup: Kierkegaards og Heideggers eksistensanalyse og dens forhold til forkyndelsen : På dansk og med efterskrift ved Svend Andersen (s. 119-152). Klim.
Schanz, H.-J. (2013). Efterskrift. I D. Bugge, M. Nonboe, C. Rohde Søndergaard & P. A. Sørensen (red.), K.E. Løgstrup: Ophav og Omgivelse: Metafysik III. Betragtninger over historie og natur (3. udg. 1. oplag udg., s. 367-395). Klim.
Tarp, S. (2013). El diccionario del futuro. I L. Ruiz Miyares , M. R. Álvarez Silva & A. Muñoz Alvarado (red.), Actualizaciones en Comunicación Social (Bind 1, s. 304-308). Centro de Lingüística Aplicada.