Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Nielsen, S. K. (2018). Emil Holm og grammofonmusikken. I M. Michelsen, I. Have, A. M. Lindelof, C. R. Larsen & H. Smith-Sivertsen (red.), Stil nu ind... : Danmarks Radio og musikken (s. 156-160). Aarhus Universitetsforlag.
Togeby, O. (2018). Emojiers syntaks og semantik. I T. K. Christensen, C. Fogtmann, T. J. Jensen, M. S. Karrebæk, M. Margaard, N. Pharao & P. Quist (red.), Dansk til det 21. århundrede -- sprog og samfund (s. 303-313). U Press.
Hansen, O. H. (2018). Empati i pedagogisk arbete. I I. Pramling Samuelsson & A. Jonsson (red.), Barnehagens yngste barn: perspektiver på omsorg, læring og lek (s. 62-77). Fagbokforlaget.