Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Bach-Nielsen, C. (2022). Det religiøse landskab. I N. Elers Koch (red.), Trap Danmark: Danmark : samfund og kultur (6 udg., Bind 2, s. 200-225). TRAP Danmark.
Langager, S. (2022). Diagnoser i skolen - uden for normen. I J. Bjerre & P. F. Laursen (red.), Pædagogikhåndbogen: Seks tilgange til pædagogik (2. udgave udg., s. 327-376). Hans Reitzels Forlag.
Larsen, S. E. & Higonnet, M. R. (2022). Dialogic encounters. I S. E. Larsen, S. B. Jørgensen & M. R. Higonnet (red.), Landscapes of realism: Rethinking literary realism in comparative perspectives, vol. 2 : Pathways through realism (s. 565-666). John Benjamins Publishing Company.