Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Fernandez, S. S. (2009). La "batalla" del español en Dinamarca. I M. Veyrat & E. Serra (red.), La lingüística como reto epistemológico y como acción social. Estudios dedicados al profesor Ángel López García con ocasión de su sexagésimoaniversario Arco Libros.
Hedegaard-Sørensen, L. (2009). Lærernes perspektiv. I Effekter af specialundervisningen: Pædagogiske vilkår i komplicerede læringssituationer og elevernes faglige, sociale og personlige resultater (s. 191-215). Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag.
Hansen, O. H. (2009). Læringshistorier. I S. Broström, A. Skriver Jensen & O. Henrik Hansen (red.), Kompendium til Tidligt sprog: early literacy i overgangen fra børnehave til skole (s. 91-101). Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet.
Iversen, R. B. (2009). Lances and Barbed Spears. I C. Adamsen, U. L. Hansen, F. O. Nielsen & M. Watt (red.), Sorte Muld: Wealth, Power and Religion at an Iron Age Central Settlement on Bornholm. (s. 76-81). Bornholms Museum.