Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Tullberg, S. (red.) & Grundtvig, N. F. S. (2018). Efterskrift og Noter. I C. Z. Larsen, J. G. Nielsen, S. P. Hansen, L. H. Kjældgaard, J. Kondrup, B. Melgård & S. Schou (red.), Nyaars-Morgen: Et Rim (1824) (s. 177-266). Gyldendal.
Jesper Bremholm, Rune Hansen og Marie Falkesgaard Slot (2018). Elevproduktion og skolens opgavevirkelighed. I J. Bundsgaard, M. Georgsen, S. T. Graf, T. I. Hansen & C. K. Skott (red.), Skoleudvikling med it: forskning i tre demonstrationsskoleforsøg I (s. 77-105). Aarhus Universitetsforlag.
Nielsen, S. K. (2018). Emil Holm og grammofonmusikken. I M. Michelsen, I. Have, A. M. Lindelof, C. R. Larsen & H. Smith-Sivertsen (red.), Stil nu ind... : Danmarks Radio og musikken (s. 156-160). Aarhus Universitetsforlag.
Togeby, O. (2018). Emojiers syntaks og semantik. I T. K. Christensen, C. Fogtmann, T. J. Jensen, M. S. Karrebæk, M. Margaard, N. Pharao & P. Quist (red.), Dansk til det 21. århundrede -- sprog og samfund (s. 303-313). U Press.