Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Ljungdalh, A. K. (2012). Nikolas Rose: en vital kritik. I M. H. Jacobsen & A. Petersen (red.), Samfundsteori & samtidsdiagnose: en introduktion til sytten nyere samfundstænkere for det pædagogiske felt (s. 262-279). Forlaget Unge Pædagoger.
Falkenberg, R. (2012). Noetic Exegesis in the Nag Hammadi Library. I E.-M. Becker & S. Scholz (red.), Kanon in Konstruktion und Dekonstruktion: Kanonisierungsprozesse religiöser Texte von der Antike bis zur Gegenwart - Ein Handbuch (s. 503-518). De Gruyter.
Illeris, K. (2012). Non-learning. I N. M. Seel (red.), Encyclopedia of the sciences of learning (Bind 5, s. 2478-2479). Springer Science+Business Media.