Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Jørgensen, H. (2018). Nonsensdigtning og idiomatik. I I. S. Hansen, K. Lyshøj & V. Sørensen (red.), Fraseologi - genveje og omveje: Festskrift til Torben Aarboe i anledning af hans 70-årsdag den 8. sepember 2018 (s. 123-126). Peter Skautrup Centret for Jysk Dialektforskning.
Rezat, S. & Ejersbo, L. R. (2018). Number sense in teaching and learning arithmetic. I T. Dreyfus, M. Artigue, D. Potari, S. Prediger & K. Ruthven (red.), Developing Research in Mathematics Education: Twenty Years of Communication, Cooperation and Collaboration in Europe (Bind 1, s. 23-31). Routledge.
Tanderup, S. (2018). Nyere bogeksperimenter. I T. Rye Andersen, J. Bruhn, N. Christensen, S. Kjerkegaard, B. Stougaard Pedersen & H. K. Rustad (red.), Litteratur mellem medier (s. 43-66). Aarhus Universitetsforlag.