Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Broström, S., Sortland, M. Ø., Tikkanen, T., Heggen, M. P., Holter, K., Langholm, G., Bollingberg, K., Damgaard, B., Frøkjær, T., Gustavsson, L., Ladstein, S., Nappen, K. G., Nordahl, K., Harju-Luukainen, H., Staffans, E. & Thulin, S. (2017). Kvalitet i barnehagelærerutdanning i naturvitenskap: en fellesnordisk studiemodul. NorDiNa: Nordic Studies in Science Education, 13(1), 97-111.
Laursen, P. F. (2017). Læring og didaktik. I A. Kruse Ljungdalh, J. Andreasen Lysgaard & O. A. Tafdrup (red.), Uddannelsesvidenskab: en kritisk introduktion (s. 51-68). Samfundslitteratur.