Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Petersen, A. K., Gilhus, I. S. & Martin, L. H. (2019). Index of Subjecs. I A. K. Petersen, I. S. Gilhus, L. H. Martin, J. S. Jensen & J. Sørensen (red.), Evolution, Cognition, and the Hisotry of Religion: a New Synthesis. Festschrift to Armin W. Geertz (s. 661-670). Brill | Nijhoff.
Khair, T. (2019). Indien (Engelsk). I M. R. Thomsen, T. R. Andersen & J. Ladegaard (red.), Verdenslitteraturer: introduktion til litteraturen uden for Europa (s. 285-300). Aarhus Universitetsforlag.
Gram-Skjoldager, K., Bille, M. & Engberg-Pedersen, A. (2019). Indledning. I M. Bille, A. Engberg-Pedersen & K. Gram-Skjoldager (red.), Verden ifølge humaniora: 40 banebrydende begreber der former vores virkelighed (s. 11-20). Aarhus Universitetsforlag.
Høiris, O. & Marquardt, O. (2019). Indledning. I O. Høiris, O. Marquardt & G. A. Reimer (red.), Grønlændernes syn på Danmark: historiske, kulturelle og sproglige perspektiver (s. 7-20). Aarhus Universitetsforlag.
Kousholt, K., Krejsler, J. B. & Nissen, M. (2019). Indledning. I K. Kristine, J. B. Krejsler & M. Nissen (red.), At skulle ville: Om motivationsarbejde og motivationens tilblivelse og effekter (s. 11-20). Samfundslitteratur.
Andersen, L. K., Hobel, P. & Holgersen, S.-E. (2019). Indledning. I L. Krogager Andersen, P. Hobel & S.-E. Holgersen (red.), Tværfaglighed og fagligt samspil (s. 7-16). Aarhus Universitetsforlag.