Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Birkelund, M. (2013). Forord. Renæssanceforum: Tidsskrift for Renæssanceforskning, (199), 2-4.
Rasmussen, J. (2013). Forord til den danske udgave. I Undervisningskvalitet og lærerprofessionalitet: diagnosticering, evaluering og udvikling af undervisning (1. udg., s. 9-11). Dafolo.
Laursen, P. F. (2013). Forskningsmetoder og -resultater. I H. J. Kristensen & L. Per Fibæk (red.), Undervisningskendskab: at planlægge og udvikle undervisning (1. udg., s. 140-155). Gyldendal.
Schou, L. R. & Widell, P. (2013). Forslag til moralcurriculum i skolen. I S. Borchmann, I. Schoonderbeck Hansen, T. Thode Hougaard, O. Togeby & P. Widell (red.), Gode ord er bedre end guld: Festskrift til Henrik Jørgensen (s. 429-463). Århus Universitet.