Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Larsen, S. N. (2017). Know thy impact: blinde vinkler i John Hatties evidens-credo. I J. Bjerre, S. N. Larsen, P. F. Larsen, N. Møller, T. A. Rømer, K. Skovmand & H. Juul (red.), Hattie på dansk: evidenstænkningen i et kritisk og konstruktivt perspektiv (s. 101-128). Artikel 4 Hans Reitzels Forlag.
Holme, T. (2017). Knud Jeppesen: Kontrapunkt. I H. Grimm, M. Wald-Fuhrmann, U. Scheider & F. Wörner (red.), Lexikon Schriften über Musik: Musiktheorie von der Antike bis zur Gegenwart (Bind 1, s. 238-240).
Holme, T. (2017). Knud Jeppesen (1949-52). I D. Baumann & D. Fabris (red.), The History of the IMS (1927-2017) (s. 50-57). Bärenreiter.
Christensen, S. (2017). Komparation og globalisering. I J. Andreasen Lysgaard, A. K. Ljungdalh & O. A. Tafdrup (red.), Uddannelsesvidenskab: en kritisk introduktion (s. 113 - 132). Samfundslitteratur.