Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Platz, A. (2006). ドイツの保育・教育制度と子育て. I フランス・ドイツの家族生活: 子育てと仕事の両立 (1. udg., s. 127-142). The Prime Minister's Office and the Institute for Household Economy.
Vandkilde, H. (2005). A Biographical Perspective on Ösenringe from the Early Bronze Age. I T. Kienlin (red.), Die Dinge als Zeichen: Kulturelles Wissen und materieller Kultur. Internationale Fachtagung an der Johan Wolfgang Goethe-Universität, Frankfurt am Main 3.-5. April 2003: Universitätsforschungen zur prähistorischen Archäologie (Bind 125, s. 263-281). Habelt.
Kityo Mutuluuza, C., Haakonsson, S. & Meinert, L. (2005). Access to Antiretroviral Therapy. I J. Lazarus, C. Christiansen, L. R. Østergaard & L. A. Richey (red.), Models for Life: Advancing antiretroviral therapy in sub-Saharan Africa. Current African Issues (Bind 31, s. 9-19). Nordiska Afrikainstituttet.