Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Becker, E.-M. (2018). Biogramme: August H. Franke; Ernst Lohmeyer. I E.-M. Becker, F. W. Horn & D.-A. Koch (red.), Der "Kritisch-exegetische Kommentar" in seiner Geschichte: H.A.W. Meyers KEK von seiner Gründung 1829 bis heute (s. 509f. und 515). Vandenhoeck & Ruprecht.
Bundsgaard, J. & Hansen, T. I. (2018). Blik på undervisning. I J. Bundsgaard, M. Georgsen, S. Graf, T. I. Hansen & C. K. Skott (red.), Skoleudvikling med IT: forskning i tre demonstrationsskoleforsøg I (s. 106-142). Aarhus Universitetsforlag.
Andersen, T. R. (2018). Bogen. I T. R. Andersen, J. Bruhn, N. Christensen, S. Kjerkegaard, S. Tanderup, B. S. Pedersen & H. K. Rustad (red.), Litteratur mellem medier(s. 19-42). Aarhus Universitetsforlag.
Broström, S. (2018). Børnehavens formål: et kritisk blik. I V. Glaser, K. Hoås Moen, S. Mørreaunet & F. Søbstad (red.), Barnehagens grundsteiner: formålet med barnehagen (2 udg., s. 34-48). Universitetsforlaget, Oslo.
Larsen, C. R. & Lindelof, A. M. (2018). Børnemusik som slagmark. I M. Michelsen, I. Have, A. M. Lindelof, C. R. Larsen & H. Smith-Sivertsen (red.), Stil nu ind...: Danmarks Radio og musikken (s. 66-71). Aarhus Universitetsforlag.