Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Bøttcher, L. (2024). Inklusion som ideologi. I E. Skibsted & M. Munkholm (red.), Specialpædagogik i et inkluderende perspektiv: Tæt på levet skoleliv (s. 40-55). Akademisk Forlag.
Hvenegård-Lassen, K., Staunæs, D. & Khawaja, I. (2024). Intersektionalitet og racegørelse. I D. Staunæs, K. Brøgger & K. Hvenegård-Lassen (red.), Performative vendinger: Introduktion til nyere feministisk teori (s. 227-242). Nyt fra Samfundsvidenskaberne.
Fraillon, J., Dexter, S. & Bundsgaard, J. (2024). Introduction. I J. Fraillon & M. Rožman (red.), Assessment Framework: International Computer and Information Literacy Study 2023 (s. 1-24). The International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA).