Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Larsen, S. N. (2017). Efterskrift. I E. Gulløv, G. B. Nielsen & I. W. Winther (red.), Pædagogisk antropologi: Tilgange og begreber (s. 291-311). Artikel 18 Hans Reitzels Forlag.
Jensen, N. R. (2017). Efterskrift. I Den materialistiske historeopfattelse (s. 61-92). Forlaget Solidaritet.
Fink-Jensen, M. & Nygaard, B. (2017). Efterskrift. I M. Fink-Jensen & B. Nygaard (red.), 50 Begivenheder: Højdepunkter i verdenshistorien (s. 310-317). Aarhus Universitetsforlag.
Nielsen, C. F. (2017). Efterskrift til den reviderede udgave. I M. H. Jeppesen, C. F. Nielsen, C. B. Eriksen & E. K. Jørgensen (red.), Immanuel Kant: oplysning, historie, fremskridt : historiefilosofiske skrifter (2 udg., s. 122-136). Forlaget Slagmark.
Egelund, N. (2017). Elevplaner, mål og specialdidaktik. I H. B. Hansen & B. Degn Mårtensson (red.), Specialdidaktik i teori og praksis: undervisning på specialskoler og i specialklasser (s. 343-354). Hans Reitzels Forlag.