Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Winther-Lindqvist, D. A. (2016). Forord. I S. Hudecek & K. A. (red.), Kom ind i legen!: fælles legemanuskripter som pædagogisk metode (s. 7-12). Dafolo.
Bruun, M. H., Kristensen, D. B., Krøijer, S., Møller, J. R. & Rytter, M. (2016). Forord. Tidsskriftet Antropologi, 73, 3-4.
Jepsen, P. (2016). Forord. I P. Jepsen (red.), Tænkningens veje: et festskrift til Søren Gosvig Olesen (s. 7-9). Forlaget Wunderbuch.
Nørskov, V. & Pentz, P. (2016). Forord. I V. Nørskov & P. Pentz (red.), 50 Fund: Højdepunkter i arkæologien (s. 9-10). Aarhus Universitetsforlag.
Qvortrup, L. (2016). Forord. I A. Hargreaves & M. Fullan (red.), Professionel kapital: en forandring af undervisningen på alle skoler (s. 9-14). Dafolo.