Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Hansen, O. H. (2014). Vuggestuer for alle børn. I L. Qvortrup (red.), Inklusionens historie og aktualitet: festskrift til en ildsjæl - Ole Hansen (1. udg., s. 175-191). Dafolo.
Johannsen, N. N., Löffler, D. & McGraw, J. J. (2014). Waffengeschichte. I G. Jüttemann (red.), Entwicklungen der Menschheit: Humanwissenschaften in der Perspektive der Integration (s. 157-165). Pabst Science Publishers.
Staunæs, D. & Raffnsøe, S. (2014). Walk the talk: da ledelsen gik på laboratorium. I D. Staunæs, H. K. Adriansen, K. Dupret, S. Høyrup & N. C. M. Nickelsen (red.), Læringslaboratorier og -eksperimenter (s. 195-224). Aarhus Universitetsforlag.
Roesdahl, E. & Pedersen, A. (2014). Weapons. I E. Roesdahl, S. M. Sindbæk, A. Pedersen & D. M. Wilson (red.), Aggersborg: The Viking-Age settlement and fortress (s. 302-305). Jysk Arkæologisk Selskab.
Rodogno, R. (2014). Well-Being, Science, and Philosophy. I J. H. Søraker, J.-W. van der Rijt, J. de Boer, P.-H. Wong & P. Brey (red.), Well-Being in Contemporary Society (s. 39-58). Springer.