Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Haastrup, L. & Andersen, L. M. F. (2018). Læremidler i skolens praktiske fag. I L. Rosén Rasmussen, M. R. Holmen & K. Baden Staffensen (red.), Læremidler: om materialitet og ord i produktion og praksis (s. 11 - 40). Artikel 1 Selskabet for Skole- og Uddannelseshistorie.
Schou, L. R. & Andersen, M. (2018). Læreplaner og didaktik. I H. Hede Jørgensen & K. Tuft (red.), Pædagogers sprog: professionsviden, fagsprog og forskning (s. 164-189). Akademisk Forlag.
Lotte Hedegaard-Sørensen & Sine Penthin Grumløse (2018). Læreres faglige blik på eleverne i klassen og det fraværende blik på børn. I C. Glintborg, L. Hedegaard-Sørensen & B. Kirkebæk (red.), Professionelle blikke på den anden: når fortællinger forandrer identiteter (s. 186-205). Artikel 8 Frydenlund Academic.
Krause-Jensen, K. (2018). La Justice. I J. Deonna & E. Tieffenbach (red.), Petit Traité des valeurs (s. 187-195). Editions d'Ithaque.
Kemp, P. (2018). La leçon de 68. I Le possible et l'impossible: actes du XXXVe Congrès International de l'Association des Sociétés de Philosophie de Langue Française (A.S.P.L.F) (1 udg., s. 499-503). Vrin.