Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Povlsen, K. K. (2016). Kvinders farlige alder? I H. Bach & K. K. Povlsen (red.), Karin Michaelis : skriftens vagabond (s. 38-53). Karin Michaëlis Selskabet.
Reimer, D. (2016). Lærere og læreruddannelse. I N. Rosendahl Jensen & H. Dorf (red.), Studier i pædagogisk sociologi (s. 245-267). Aarhus Universitetsforlag.
Nielsen, A. M. & Berliner, P. (2016). Læringspsykologi. I T. Koester & K. Frandsen (red.), Introduktion til psykologi: teori, anvendelse, praksis (3 udg., s. 131-162). Frydenlund Academic.
Bremholm, J. & Arnbak, E. (2016). Læsning. I V. Tornhøj (red.), PISA 2015: Danske unge i en international sammenligning (s. 48-65). KORA, Det Nationale Institut for Kommuners og Regioners Analyse og Forskning, 978-87-7488.