Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Sattrup, L. & Knudsen, L. E. D. (2024). Out of the Museum Into the Art. I A. Sinner, P. Osler & B. White (red.), Propositions for Museum Education: International Art Educators in Conversation (s. 207-220). Intellect.
Schultz, C. (2024). Pædagogisk praksis i ungdomsklubber. I C. Schultz & K. E. Petersen (red.), Fritids- og ungdomspædagogik: en grundbog i fritids- og ungdomspædagogisk arbejde med større børn og unge (s. 74-93). Ungdomsringen.
Allentoft, M. E., Sikora, M., Refoyo-Martínez, A., Irving-Pease, E. K., Fischer, A., Barrie, W., Ingason, A., Stenderup, J., Sjögren, K. G., Pearson, A., Sousa da Mota, B., Schulz Paulsson, B., Halgren, A., Macleod, R., Jørkov, M. L. S., Demeter, F., Sørensen, L., Nielsen, P. O., Henriksen, R. A. ... Willerslev, E. (2024). Population genomics of post-glacial western Eurasia. Nature, 625(7994), 301-311. https://doi.org/10.1038/s41586-023-06865-0