Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og DPU - Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Giaccardi, E., Bendor, R., Allouch, S. B., Speed, C., Redström, J., Smith, R. C., Wiltse, H. & Raijmakers, J. (2024). Prototeams. I E. Giaccardi & R. Bendor (red.), Rethink design: A Vocabulary for Design with AI (s. 79-82). TU Delft Open. https://doi.org/10.59490/mg.110
Mardahl Hansen, T. & Kousholt, K. B. (2024). Psykologien i skolen. I K. B. Kousholt & T. L. Mardahl-Hansen (red.), Læreren som udforskende praktiker: Pædagogisk-psykologiske perspektiver på det lærerfaglige arbejde (s. 18-51). Hans Reitzels Forlag.
Schmidt, U. (2024). Public church: spatial practice. I U. Roth & M. Roth (red.), Öffentliche Positionierungspraktiken: Kirche in einer pluralen Gesellschaft (s. 55-64). Kohlhammer Verlag.