Tilmeld dig som gæsteoplægsholder på Arts

Tak fordi du viser interesse for at blive gæsteoplægsholder på Arts og for at ville inspirere og hjælpe nuværende studerende med overgangen til arbejdsmarkedet.

Praktisk om gæsteoplæg

• Når du udfylder nedenstående formular, modtager du en bekræftelsesmail om at vi har modtaget formularen. Indholdet bliver ikke lagt online med det samme, men så snart vi lægger det på hjemmesiden, kontakter vi dig, så du kan se og godkende det.
  • Vi gør det muligt for medarbejdere på Aarhus Universitet at kontakte dig via den mailadresse, du skriver ind i nedenstående formular.
  • Ønsker du ikke længere at være gæsteoplægsholder, skal du kontakte os på studenterstab.arts@au.dk.
  • Der kan ikke betales honorar, så du skal tilmelde dig, fordi du gerne vil give noget tilbage og hjælpe de studerende på vej.
  • Emnerne må ikke have partipolitisk vinkel og må ikke være racistiske eller på anden måde diskriminerende.
  • Faculty of Arts forbeholder sig retten til at slette en gæsteoplægsholder, hvis vedkommende har opført sig uhensigtsmæssigt.

Tilmelding som gæsteunderviser på ARTS

Information om dig
Information om dit oplæg
Samtykkeerklæring
Færdiggør tilmelding

Meld dig ind i alumnenetværket

Er du uddannet fra Arts er du alumne fra Aarhus Universitet, og kan derfor blive medlem af Aarhus Universitets Alumnenetværk.

4 gode grunde til at blive medlem af netværket

1. Du får de seneste nyheder og tilbud direkte i din indbakke med spændende alumneportrætter, forskningsnyheder og relevante tilbud til dig som alumne.
  2. Du modtager invitationer til faglige og sociale events, så du har mulighed for at følge med i, hvad der sker inden for dit fagområde eller andre interesseområder.
  3. Du modtager information om relevante muligheder for faglig opgradering og kompetenceudvikling gennem forskellige former for efter- og videreuddannelse.
  4. Du får mulighed for at bidrage til rekruttering, udvikling af uddannelser, karriere-vejledning, mentorprogrammer, forskningssamarbejde, iværksætteri, fundraising mm.

Vi håber, du har lyst til at blive en del et netværk, hvor vi skaber livslange og værdifulde relationer for alle.

Du kan læse mere om og tilmelde dig Aarhus Universitets alumnenetværk her.